Techniczne i anatomiczne szczegóły, czyli czego dowiedziałam się na szkoleniu Learn The Fit


Znajomość zasad dopasowania bielizny to wiedza niezbędna każdej kobiecie  (dlaczego nie uczą tego w szkołach?) a brafittning to nie tylko moja pasja ale i  zawodowa konieczność.
Szkolenie „Learn the Fit”  zorganizowane przez So Chic – dystrybutora marki Panache, w którym wczoraj uczestniczyłam,  było skierowane do personelu i właścicieli sklepów z bielizną. Na warsztatach omówiono m.in. specjalistyczne cechy biustonoszy Panache i etapy ich tworzenia, zasady dopasowania (teoria + praktyka), zaprezentowane zostały także najbardziej popularne modele i omówione typy biustów. Mnie z oczywistych względów najbardziej interesowała część poświęcona marce sportowej ale i na innych uważnie notowałam.

9

Learn the Fit – materiały szkoleniowe

10

Dopasowanie, część praktyczna

Pierwszy raz brałam udział w takim szkoleniu. Co mi dało? Przede wszystkim usystematyzowałam swoją wiedzę dotyczącą brafittningu. Do tej pory zdobywałam ją głównie dzięki artykułom znakomitych blogerek: Reni z noszebiustonosze i Kasicy ze Stanikomani.
Upewniłam się, że faktycznie  dobrze dobrany stanik może czynić cuda – zapewni zdrowie, wygodę, poprawi wygląd i ochroni biust – w przypadku bielizny sportowej ten aspekt ma najistotniejsze znaczenie.
No i uświadomiłam sobie, że na sportowej bieliźnie świat się nie kończy! Panache Sports Bra to jedna z kilku marek firmy Panache, pozostałe również oferują bardzo komfortowe, elegancki i frywolne staniki. Mnóstwo fasonów i kolorów. Najwyższy czas na porządki w szufladzie z bielizną.

Jedna uwaga do wpisu “Techniczne i anatomiczne szczegóły, czyli czego dowiedziałam się na szkoleniu Learn The Fit”

  1. właśnie zastanawiam się nad zakupem sportowego stanika z tej firmy, waham się pomiędzy nim a shock absorberem i sama nie wiem co wybrać, ani jak właściwie dobrać… wiadomo jest to rzecz na której nie należy oszczędzać.

Skomentuj

