Warsztaty z Ewą Chodakowską, Katowice


Ewa w Katowicach

Zapisałam się, jak zwykle, w ostatniej chwili; miałam wprawdzie już inny plan na sobotnie popołudnie ale – od czego są plany? Wahałam się trochę bo w niedzielny poranek muszę być w formie i nie byłam pewna, czy czterogodzinne intensywne warsztaty kilkanaście godzin wcześniej, to taki dobry pomysł. Ostatecznie jednak przeważyła chęć poznania na żywo trenerki całej Polski no i bardzo, bardzo, potrzebne mi było endorfinowe doładowanie.

Cóż mogę powiedzieć – powtórzę ogólnie znane informacje: Ewa to przemiła dziewczyna, potrafi wybitnie zmotywować. Zebrała ponad 170 kobiet w różnym wieku (na oko pomiędzy 16 a 50 lat) w sali, do której wcale nie tak łatwo dotrzeć w sobotni wieczór. Niektóre uczestniczki przyjechały z b. daleka, rekord należy pewnie do mieszkanki Dublina. Założę się, że przynajmniej część z nich miała przez jakiś czas zwolnienie z WF-u. Tymczasem teraz, całkowicie z własnej woli, w dodatku opłaciwszy niemałe wpisowe, ćwiczyły jak szalone, do utraty tchu, ostatniej kropli potu i…z uśmiechem na ustach. To niesamowicie budujący widok. Nie ma przesady w słowach Ewy o wylewających się uszami endorfinach – niezwykły nastrój udzielał się wszystkim: i uczestnikom (było też kilku chłopaków) i trenerom.

7 thoughts on “Warsztaty z Ewą Chodakowską, Katowice”

  1. byłam na warsztatach z Ewą w Krakowie- rewelacja- moc endorfin, wspaniała atmosfera, super! A p. Agnieszka zauważyłam że oprócz Ewy Chodakowskiej, lubi fitness klub Forma z Mikołowa, gdzie regularnie ćwiczę:))) Gorąco pozdrawiam!!!

Skomentuj

