X Bieg Ulicą Piotrkowską i moja życiówka na 10km…


Na ten bieg trafiłam kiedyś przypadkiem, w jakimś kalendarzu biegowym… Oczywiście wiedziałam, że taki ma być w Łodzi, ale czym więcej przeglądam owe kalendarze, tym mniej pamiętam co, gdzie i kiedy 😉
Data też fajnie się złożyła, bo bieg miał się odbyć w Dzień Mamy, czyli 26 maja i było pewne, że pojadę do Łodzi do rodziców i teściowej, do tego załapałam się jeszcze na tańsze wpisowe.
Okazało się również, że w ramach tej imprezy jest organizowany tzw. Bieg Przedszkolaka, więc pomyślałam, że moi synkowie mogliby zadebiutować w takim biegu:) A więc zapisałam chłopców i z niecierpliwością czekaliśmy na sobotę.
Sobota okazała się wielką gonitwą po Łodzi 🙂 Trzeba było skompresować wizytę u rodziców, mojej Siostry, teściowej i dwa razy w Manufakturze, a nawet trzy, bo jeszcze meta:)
Start przedszkolaków był o 11:30. Mój starszy syn był gdzieś w ok.2/3 stawki, a młodszy był przedostatni i był najmłodszym zawodnikiem:)
Jesteśmy z mężem dumni z naszych synów!
Start Biegu Głównego był o 18:15. Moim marzeniem było zejście poniżej 45 minut, ale tydzień (14-20 maja) miałam mocno wycięty z życiorysu przez grypę, albo nie wiem co, bo naprawdę mnie ścięło z nóg.., więc byłam raczej pewna, że się nie uda, ale z drugiej strony jakoś dziwnie wierzyłam, że dam rade…
Image
zdjęcie – Agnieszka Wolska-Sobecka
Nie wiem jak, to się stało, ale udało się spełnić marzenie i zrobiłam swoją życiówkę na 10km. Wierzę, że spora w tym zasługa opieki trenerskiej i wsparcia Dominiki Stelmach. DZIĘKUJĘ!
Na mecie uzyskałam czas 43:53, byłam 8/168 kobiet:)
Zajęłam II msce w kat. K30 i III w kat. „mama” 🙂
Image
zdjęcie – Agnieszka Wolska-Sobecka
Impreza bardzo fajna, organizacja świetna i ludzie, spotkani przed startem, na trasie i po biegu, jak zwykle tworzą najlepszy klimat!
Biegi, to najlepsze miejsce spotkań pozytywnych ludzi:)
Dziękuje za spotkanie! Jestem dumna, że jestem łodzianką!:)

8 myśli na temat “X Bieg Ulicą Piotrkowską i moja życiówka na 10km…”

  1. Pozdrawiam łodziankę i gratuluję życiówki 🙂 Ja z Pabianic 😉 Niestety na Piotrkowską nie dotarłam, w sumie nie wiem czemu, naprawdę 😛

    1. Ja również pozdrawiam pabianiczanke i dziękuje bardzo 🙂 W kwietniu biegłam w Pabianicach półmaraton- super macie impreze! 🙂
      W niedziele 3 czerwca jest w Łagiewnikach „Biegam po Łodzi” na 10km..
      szczegółowe informacje na http://www.biegampolodzi.pl
      Zapraszam i mam nadzieje do zobaczenia gdzieś na trasie…

      1. Do Łagiewnik niestety nie uda mi się dotrzeć, ale za to 17 czerwca mamy w Pabianicach drobny bieg powiatowy na 3600m 😉

Dodaj komentarz