Wrócić do formy – cel! – PAL!


Za mną dwa maratony, 6 półmaratonów, Bieg Katorżnika, przełaje i krótsze dystanse. Wydawało mi się, ze zawsze będę w dobrej formie i będę mieć super smukłą sylwetkę. Nic bardziej mylnego – przerwa w treningu, może wszystko zniweczyć! 

 

   Zaczynam wszystko od nowa. Po blisko dwumiesięcznej przerwie w bieganiu, nie dość że forma upadła to jeszcze mięśnie zamieniły się w …troszkę więcej tkanki tłuszczowej. Idzie lato – czas zrzucić zbędne kilogramy:) no i wrócić już na dobre, na biegową ścieżkę. Plan jest na razie prosty (dwa tygodnie rozgrzewki) : 4x w tygodniu 40 minut w tempie 70-75% HR Max. Do tego 20-sekundowe przebieżki + ćwiczenia.

 
No i oczywiście dobre, zdrowe odżywianie. Parowar już umyłam, moją lodówkę wypełniłam warzywami. Dobra rada dla wszystkich: pamiętajmy, by jadać mniej, a częściej. Najlepszy i sprawdzony przeze mnie sposób: 3 posiłki i dwie przekąski, co 3 godziny, można odliczać w pulsometrze;).
 
Na bieżąco będę informować o moich postępach. Liczę na wsparcie i zapraszam do mojego lasu!!
I czekam na okrzyki motywacyjne!
na dobry początek: GIŃ kalorio!:D

3 myśli na temat “Wrócić do formy – cel! – PAL!”

  1. Powodzenia w dochodzeniu do formy. Pamiętaj “Sukcesu nie mierzy się ilością pucharów, ale tym jaki dystans musiałaś przebyć, aby dotrzeć w miejsce, w którym jesteś stamtąd gdzie byłaś.” 😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: