BCAA – dla kobiet?


Kiedy ćwiczę chronią moje mięśnie przed uszkodzeniem, dodają sił i wspomagają spalanie tłuszczu. Gdy nie trenuję – też pomagają utrzymać mięśnie w dobrej kondycji. Brzmi nieprawdopodobnie? A to tylko biochemia. Tak działają aminokwasy rozgałęzione BCAA (branched chained amino acids) – leucyna (wykorzystywana do pracy mięśni), izoleucyna (źródło energii) oraz walina.

Aminokwasy to naturalny składnik pokarmów bogatych w białko. BCAA, trzy z ośmiu aminokwasów egzogennych, czyli takich których nasz organizm nie jest w stanie sam syntetyzować znajdziesz w pokarmach pochodzenia zwierzęcego (np. izoleucynę i leucynę w mleku) i roślinnego (w migdałach, sezamie, nasionach lnu).
Problem w tym, że po treningu, zwłaszcza długotrwałym i intensywnym mleko a tym bardziej kurczak czy stejki zwyczajnie mi nie pasują. Na szczęście…-

4 perfect body
4 perfect body

Dzięki współpracy z Sahape It od miesiąca zażywam BCAA w tabletkach, stosując preparat 4 Perfect Body. Perfekcyjnego ciała jeszcze nie zdobyłam ale zauważyłam kilka korzyści tej suplementacji. Przede wszystkim  mniej się męczę i szybciej dochodzę do siebie po znacznym wysiłku. Mogę efektywniej trenować. Mimo, że mniej sypiam nie jestem senna w ciągu dnia. Bardzo cenię sobie ten korzystny wpływ na moje samopoczucie.

Brakuje Ci energii na treningu? Często odczuwasz zmęczenie? Zależy Ci na skuteczniejszej regeneracji? – zastanów się nad suplementacją BCAA. Polecam 4 Perfect Body. Dodatkowo, korzystając z kodu STWOJE115 (wpisz go w okienku przy dokonywaniu zamówienia) otrzymujesz RABAT – 15% na wszystkie produkty ze stron: Shape It oraz Sensilab.pl

 

Jeden komentarz na temat “BCAA – dla kobiet?”

Dodaj komentarz