Cofając Endomondo – Nightrunners Sląsk, 10 czerwca


4

Podobno bieganie tyłem powoduje wsteczne odliczanie kilometrów na Endomondo;  zainstaluje i sprawdzę przy najbliższej okazji.

Dzisiejsze ćwiczenia to niejako kontynuacja zajęć sprzed tygodnia: 3 czerwca. Bieganie tyłem wzmacnia zmysł propriocepcji i równowagi: nie widzimy podłoża za sobą więc stąpamy lekko, badając grunt. Lądujemy na śródstopiu! Skracamy krok biegowy i czas kontaktu stopy z podłożem – tym samym oszczędzamy kolana i kręgosłup. Same zalety.
Marsz na palcach i piętach również aktywizuje i wzmacnia mięśnie na co dzień rozleniwione. W domu dodajcie do kompletu chodzenie na zewnętrznych krawędziach stóp oraz wspięcia na palce przy myciu zębów.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s