… plany startowe …


wczoraj zaczęłam przeglądać, znów, kalendarz biegów co by dojść do sierpnia – być może już są zapisy na Maraton Bałtycki, a po drodze, zaczynając od maja –  maj to chyba pozostanie po znakiem treningów, za to w czerwcu…, będę wybierać między I Mistrzostwami w SkyRunning’u (Zakopane – bieg na Kasprowy, 25 km) no jest jeszcze Rudawa koło Krakowa – półmaraton, bieg planowany przeze mnie już któryś sezon 🙂 … tak sobie myślę, że Zakopane kuszące jest ale to jednak nie przelewki 🙂 zatem chyba
zostanie Rudawa, no tym bardziej że w kalendarzu na czerwiec pojawiła się nowość 🙂 co więcej w moim rodzinnym mieście Tarnobrzegu – I Maraton Jezioro Tarnobrzeskie, jak tu nie jechać :), nic to, idziemy dalej – lipiec, no ten to jest pod znakiem Triathlonu w Suszu – nie ma żartów :), po tym będzie dłuższa, błoga regeneracja, w sierpniu: jakieś „maleństwo” np 15 km w Jaworznie i, pod koniec miesiąca, mój ulubiony Maraton Bałtycki, no na który można się już zapisywać :), co tez uczyniłam, ….
no a potem to nie wiem, może Wrocław – tam nie byłam 🙂 i sezon można zamknąć Silesia Półmaratonem 🙂

2 thoughts on “… plany startowe …”

Skomentuj

