Boisz się porażki?


Jeśli tak, to – „bój się i rób” bo…

_261

bo co właściwie oznacza porażka?

„Porażka nie oznacza, że przegrałem tylko że jeszcze nie osiągnąłem sukcesu.
Porażka nie oznacza, że nic nie zyskałem, tylko że się czegoś nauczyłem.
Porażka nie oznacza, że jestem głupcem, tylko że mam dość wiary aby próbować.
Porażka nie oznacza, że mam się wstydzić, tylko że ośmieliłem się próbować.
Porażka nie oznacza, że mam rezygnować, tylko że muszę postępować w inny sposób. Porażka nie oznacza, że jestem gorszy, tylko że nie jestem doskonały.
Porażka nie oznacza, że straciłem czas, tylko że mogę zacząć od nowa.
Porażka nie oznacza, że powinienem się poddać, tylko że muszę bardziej się starać.
Porażka nie oznacza, że nigdy mi się nie uda, tylko że muszę mieć więcej cierpliwości.”

John. C. Maxwell, Postawa zwycięzcy

15 thoughts on “Boisz się porażki?”

  1. Kurcze, naprawdę dobry wpis! Bardzo budujące słowa, czuje człowiek tego kopa motywacji! Tak trzymać, bardzo szanuję za takie świetne podejście do sprawy! Pozdrawiam cieplutko! 🙂

  2. Tak. Prawda. Teraz miałam wiele rozmów rekrutacyjnych, jednym z czestych pytań było pytanie o moje porażki. A ja wtedy mówię, że nie rozpatruję życia w tej kategorii, że wszystko traktuję jak doświadczenie, wyzwanie.

  3. Ogólnie nie lubię określenia „porażka”. Jeżeli już, to może „niepowodzenie” – brzmi jakoś tak bardziej… miękko. Porażka wydaje się być taka absolutnie ostateczna. A przecież wcale tak nie jest!

Skomentuj

