Fitlovebox sierpień 2016


Fitlovebox to pierwszy w Polsce box skierowany do kobiet świadomych wartości zdrowia.

W skrócie, jak to działa:

zamawiasz TUTAJ: kup boxa
odbierasz przesyłkę,
zajadasz ze smakiem,
cieszysz się zdrowiem.

4-kroki-3

proste? a jakie przyjemne:)
Pod koniec miesiąca odbierasz przesyłkę-niespodziankę. W sierpniowej edycji w pudełku znalazłam takie oto zdrowe smakołyki:

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

EKO ORKISZ EKSPANDOWANY

Ziarrna orkiszu (odmiana pszenicy) charakteryzują się podwyższoną zawartością białka, witamin i minerałów: korzystnie wpływają na stan skóry, włosów, paznokci, pomagają poprawić koncentrację i wspomagają pracę mózgu. Jeden posiłek a tyle korzyści!

MANGO PUFFINS

Pyszna przekąska – chrupiąca i pełna smaku.

ORZECHY PEKAN

Napisałabym, że moje ulubione, co nie do końca jest prawdą, bo uwielbiam wszystkie orzechy bez wyjątków. Staram się, by jak najczęściej gościły w mojej diecie: dodaję je do owsianek, jaglanek, koktajli i sałatek. Codzienne zjadam przynajmniej garść. Wiem, że są tłuste ale to zdrowe, nienasycone kwasy tłuszczowe, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania układu hormonalnego, krwionośnego, ładnego wyglądu i dobrego samopoczucia.

BATON WARSZAWSKI

Byłby zwykłym batonem gdyby nie wyjątkowo niski (11-12%) poziom cukrów prostych. Idealny na drugie śniadanie a dla mnie – posiłek potreningowy. Będę zamawiać.

KAWA ŻÓŁĘDZIÓWKA

Ciekawostka – kawa, jak nazwa wskazuje, z żołędzi. Nasi przodkowie pili ją jako wzmacniający napój wspomagający pracę wątroby i łagodzący dolegliwości żołądkowo-jelitowe. Bezpieczna dla osób z nadciśnieniem i chorobami serca (nie zawiera kofeiny ani sodu). No i jak wszystkie naturalne kawy – nie zawiera glutenu;)

 

 

15 thoughts on “Fitlovebox sierpień 2016”

  1. Jest tyle boxów, z których chciałabym skorzystać:) Mój listonosz przestanie mnie lubić:) Kawa wzbudziła moje zaciekawienie. Jeszcze nie piłam innej niż „klasyczna” czy inka. Jak smakuje?

  2. taki box to super sprawa dla wszystkich którzy lubią odkrywać nowości ze świata eko 🙂 Dużo zabawy i bardzo dużo pożytku 🙂 Jak dotąd słyszałam o takich przesyłkach z kosmetykami, ale ze zdrową żywnością widzę pierwszy raz 🙂

    1. To jest taki trochę „kot w worku”
      Z drugiej strony fajna opcja dla osób, które lubią niespodzianki. Tyle, że najpierw musisz zapłacić za swój prezent.

Skomentuj

