Fit przekąska na aktywny weekend


Głodna  i zmęczona rzadko sięgam po czipsy z jarmużu (generalnie je lubię. Jakby co – przepis na dole) – wyobraźnia posuwa wtedy raczej jakieś słodkie przekąski. „Mmmmm,  baton z czekoladą, która rozpływa się w ustach”. Znacie to, prawda? Lepiej jak najszybciej zwalczyć tę chwile słabości, bo skutki na długo mogą odłożyć sie w biodrach…No, chyba, że…

shape it batony

 185 kalorii i aż 14 g białka –   uczucie sytości zapewnione

REAL PLEASURE LUSCIOUS CHOCOLATE

Shape It, producent odżywek dla aktywnych kobiet, znowu przychodzi z pomocą. Baton proteinowy Real Pleasure Luscious Chocolate dostarcza w jednej porcji 14 gram białka w postaci pysznej, czekoladowej przekąski.

W awaryjnej sytuacji (już jestem głodna i zmęczona, do obiadu daleka droga za to tuż za rogiem czai sie  Żabka pełna Marsów i Sneakersów) już kilka razy  uchronił mnie przed sięganiem po  niezdrowe i wysokokaloryczne słodycze. Sprawdził się również podczas aktywnego weekendu: polecam na wyprawy rowerowe, wypady w góry, przed dłuższą wycieczką biegową.
Lubię go również jako posiłek potreningowy: zdarza się że nie mam czasu na pracochłonne przygotowywanie pełnowartościowego posiłku; wsuwam go wtedy zaraz po ćwiczeniach szybko uzupełniając straty energetyczne.

CHCESZ SPRÓBOWAĆ?

Wykorzystaj kod– STWOJE115 (realizując zamówienie wpisz kod w pole KODY RABATOWE) – otrzymasz zniżkę – 15% –  na wszystkie produkty dostępne na stronach http://www.shapeit.pl i http://www.sensilab.pl

KOMU i DLACZEGO GO POLECAM?

Lubię czekoladę i nie zamierzam z niej rezygnować. I na szczęście nie muszę, bo Luscious Chocolate oznacza mocno czekoladowy smak. Skutecznie zastępuje mi posiłek około- i potreningowy: dostarcza energii i przyśpiesza regenerację.

Polecam go dziewczynom, dla których, poza formą fizyczną ważne jest dobre samopoczucie, zdrowie i wygląd. Baton SHAPE iT zawiera niezbędne aminokwasy, które budują  wszystkie tkanki w organizmie (nie tylko mięśnie). Nie zrujnuje efektów treningu (oczywiście pod warunkiem, że ograniczysz si do jednej porcji. Spokojnie – jeden baton zupełnie wystarczy, żeby zaspokoić i głód i apetyt na słodycze).

P.S. OBIECANY PRZEPIS NA CZIPSY Z JARMUŻU

To świetna przekąska + bogactwo składników odżywczych (ich wymienienie zajmie więcej czasu niż przygotowanie czipsów)
Potrzebujesz:
– opakowanie liści jarmużu
– 2-3 łyżki oliwy
-sól, chili (po pół łyżeczki)

Przygotowanie: nagrzej piekarnik do koło 140-150 stopni. Usuń grube włókna biegnące wzdłuż liści, podziel je w razie potrzeby na mniejsze części i włóż do miski z oliwą, solą i chili. Dokładnie wymieszaj. Listki ułóż na blaszce do pieczenia wyłożonej papierem. Piecz w piekarniku około 3-5 minut (uważaj, bo szybko mogą się spalić). Wyłóż do miski i zjadaj. Na zdrowie!

Advertisements

6 thoughts on “Fit przekąska na aktywny weekend”

  1. Jestem wprost uzależniona od słodkości. Zdecydowanie staram się przygotowywać je sama i nie kupować w sklepie. Wiem ,co dodaję do środka, dowolnie żongluję składnikami i nie mam wyrzutów sumienia, bo robię same zdrowe alternatywy słodkości 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s