Share week 2016


Wraz z nadejściem wiosny ruszyła akcja SHARE WEEK, regularnie organizowana przez Andrzeja Tucholskiego. Szczegóły ładnie są wyłożone TUTAJ. Podoba mi się idea polecania interesujących a nie zawsze wielkich zasięgowo blogów więc chętnie dzielę się z Wami blogami, które lubię i czytam. A może i Wy już do nich trafiliście?

1.liquid dreams

Liquid Dreams – bo woda to także mój żywioł. W blogu Ainy i jej ekipy odnajduję swoje dawne marzenia; jest tu trochę ekstremy i jeszcze więcej cudownego surferskiego chilloutu.

Sex, drugs i węglowodany czyli Jesteśmy fajni. A poza tym, że fajni potrafią się zareklamować, co nie? Regularnie zaglądam po spora dawkę humoru i luzu czyli coś, czego często brakuje mi w blogach biegaczy, bardzo poważnie podchodzących do swojej pasji i wszystkiego, co się z nią wiąże.

Black Deer – lifestyle Moniki o umiarkowanym minimalizmie, projektowaniu, ludziach. To najmłodszy z polecanych przeze mnie w tym roku blogów. Trafiłam trochę przypadkiem, całkiem niedawno a kilka rad i pomysłów zdążyłam już wdrożyć. Czekam na kolejne:)

Jeśli bierzecie udział w Share Weeku wrzućcie swoje polecenia – chętnie zajrzę:)

 

2 thoughts on “Share week 2016”

Skomentuj

