Zielone bomby witaminowe


This slideshow requires JavaScript.

Zielone smoothies to prawdziwe bomby witaminowe, które naprawdę warto wprowadzić do codziennego jadłospisu. To świetne rozwiązanie nie tylko dla osób, które rano spieszą się i nie mają czasu na celebrowanie śniadań. To przede wszystkim propozycje dla każdego, kto chce mieć więcej energii, zadbać o zdrowie, urozmaicić dietę.

Moje ulubione:

POBUDKA – jabłko, cytryna, sok z czerwonego grapefruita i natka pietruszki – potężna dawka witamin na dobry początek dnia. Skutek uboczny? – silne, zdrowe włosy

zielony koktajl - pietruszka jablko cytryna

WSPANIAŁY PORANEK – gęsty i aksamitny miks szpinaku, awokado i mango

MOC PROTEIN – czyli odpowiedź na pytanie: „skąd wegetarianie biorą białko?”

 

DLA NOCNYCH MARKÓW – sok jabłkowy + połączenie truskawek, szpinaku, jagód/borówek – to one zapobiegają powiększaniu się krótkowzroczności i poprawiają widzenie w ciemnościach

zielone koktajle - truskawki szpinak jagody

Koktajle potreningowe znajdziecie tutaj: 3 propozycje koktajli potreningowych

 

Pomysły na koktajle z wykorzystaniem szpinaku, jarmużu, natki pietruszki czy sałaty znajdziecie np w durszlakowej akcji elenne:
Pij zielone na zdrowie!

 

 

Mi z pomocą przychodzi e-book SEKRETY ZIELONYCH KOKTAJLI – świetne źródło wiedzy, rzetelnie przygotowane przez Autorów bloga Jak zdrowo żyć

25 thoughts on “Zielone bomby witaminowe”

  1. Uwielbiam!
    Nie znałam połączenia „Coś dla nocnych marków” to wymarzony koktajl dla mnie 🙂
    Najczęściej robię taki zestaw: banan, 4 kiwi, 2-3 łyżki płatków owsianych i odrobina mleka roślinnego. Piję ja i moje 2-latki 🙂

  2. Świetny wpis. Jestem na etapie smoothies, ale jeszcze nie zebrałam się za warzywne, albo łączące warzywa z owocami. Jedyny wyjatek – banan i ogórek. Szpinak muszę dopiero wypróbować, bo to mnóstwo witamin, a pewnie w połączeniu z jakimś owocem będzie smaczny.

Skomentuj

