Egzotyczna sałatka krok po kroku


egzotyczna sałatka owocowa
Przygotujesz ją w kilkanaście minut!

Potrzebne składniki: pitaja (dragon fruit), mango, garść malin, łyżka pokrojonych orzechów

Wykonanie:
najpierw trzeba rozprawić się z mango. Wykorzystuję sposób Olgi Smile:

jeżyk z mango
jeżyk z mango

Pitaję rozkrajam na dwie części

Pięknie się prezentuje, prawda?
Pięknie się prezentuje, prawda?

Miąższ nacinam w kratkę i wydrążam łyżeczką. Nie ma z tym większego problemu – łatwo odchodzi od skórki

sałatka z owoców egzotycznych

Nie pozbywam się wydrążonej skórki – posłuży jako czarka do deseru:) – wkładam ją do lodówki tak jak i pokrojone owoce.

W czasie, gdy się chłodzą przygotowuję z malin sos: blenduję je na gładką masę z jogurtem.
Mieszankę owoców wkładam do miseczek z pitaji, polewam malinowym sosem, posypuje pokruszonymi orzechami. Zapraszam!

Na zdrowie!

 

Egzotyczne Owoce

14 thoughts on “Egzotyczna sałatka krok po kroku”

  1. Wygląda po prostu bosko 🙂 Wiele razy się przymierzałam, ale jeszcze nie próbowałam pitai. Do czego można porównać jej smak?

    1. Jest dość delikatna, najbliżej jej chyba do nieco rozwodnionego kiwi. Szczerze mówiąc – bardziej wygląda niż smakuje. No ale w końcu jemy również oczami, prawda?

  2. Pitaja, poluje na niż w sklepie. Kiedyś już widziałam, ale wtedy nie wiedziałam co to, jak się to je więc nie kupiłam. Obecnie, od czasu do czasu, kupuję mango. Jak jest za mocno dojrzałe, przerasta mnie jego krojenie.

  3. Wygląda obłędnie! 😀 A ja akurat mam gości w niedzielę 🙂 Jak mi się uda dostać wszystkie składniki to chyba im zaserwuje taki przysmak 😀

Skomentuj

