DOTYKAM=WYGRYWAM. 4 edycja kampanii


DOTYKAM=WYGRYWAM i PARS

3 października br. bieliźniana marka Panache, specjalizująca się w produkcji biustonoszy i strojów kąpielowych do miseczki K, ruszyła z czwartą edycją kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM!
– DOTYKAM=WYGRYWAM to ważna edukacyjna kampania. Kampania, która mówi nie tylko o pięknie kobiecych piersi, ale przede wszystkim o ich zdrowiu. Piękne piersi to piersi zdrowe, systematycznie badane profilaktycznie, zawsze ubrane w odpowiedni stanik dobrany przez specjalnie szkolone brafitterki – mówi Elżbieta Kozik, Prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.
3 października w Centrum Onkologii w Warszawie odbyła się oficjalna inauguracja kampanii.

Dla gości przygotowano wiele atrakcji: darmowe badanie mammograficzne i USG piersi, diagnozy brafittingowe z marką Panache połączone z możliwością oddania starego biustonosza do re-(CYC)lingu i otrzymania kuponu rabatowego o wartości 20 zł na zakup nowego oraz konsultacje poziomu nawilżenia skóry z firmą SYLVECO czy bezpłatne konsultacje z dietetyczką. Podczas inauguracji odbyła się także premiera krótkiego filmu, w którym znane osoby namawiają Polki do dbania o zdrowie piersi: https://www.youtube.com/watch?v=ol2_qhHTWsY

Zajawka DOTYKAM=WYGRYWAMPrzez cały październik możesz wybrać się do jednego z salonów bieliźnianych biorących udział w kampanii i oferujących marki Panache, (adresy sklepów na http://www.dotykamwygrywam.pl), gdzie znajdziesz specjalny KOSZ NA BIUSTONOSZ. Wrzuć do niego swoje stare, znoszone, źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu twoich piersi i wesprzyj Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Zebrane staniki zostaną przekazane do recyklingu firmie Leier, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z re-(CYC)lingu zostanie przekazany na cele statutowe Stowarzyszenia.
Każdy, kto weźmie udział w kampanii i zostawi w koszu swój zużyty biustonosz, otrzyma bon rabatowy o wartości 20 zł. na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Dodatkowo w sklepach z bielizną Panache klientki mogą skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii brafitterek na temat profilaktyki raka piersi oraz zaopatrzyć się w wykonane przez Panache na cele kampanii zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż samobadania piersi. Zawieszki będą także dołączane do żeli pod prysznic Biolaven – polskiej marki kosmetyków naturalnych, których producent (firma SYLVECO) zadeklarował przekazanie złotówki ze sprzedaży każdego żelu na rzecz Stowarzyszenia.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s