Czas na lody


Po treningu? schłodzenie obowiązkowe! Po intensywnym wysiłku trzeba uspokoić ciało: najpierw spokojny marsz – wystarczy ok 10 minut, żeby podstawowe funkcje organizmu wróciły do względnej równowagi, później rozciąganie, prysznic i odpowiedni posiłek.
Więcej o diecie osób aktywnych przeczytacie TUTAJ a teraz zapraszam na  pyszne potreningowe lody.

jak zrobic loda w domu 1
składniki
jak zrobic loda w domu 2
blendujemy
jak zrobic loda w domu 3
gotowe!

Składniki – banan (wcześniej zamrożony) masło orzechowe (2 łyżki) sok z cytryny (2 łyzki) odżywka białkowa (1 miarka) – blendujemy na gładką masę i od razu wcinamy.

Dzięki akcji na durszlaku poznacie więcej pomysłów na to jak zrobić lody – polecam: Akcja lodowa 2015

Reklamy

2 thoughts on “Czas na lody”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s