Koktajle potreningowe w sam raz dla biegaczy


Eliksir z buraka

eliksir z buraka

W okresie wzmożonych treningów burak wydaje się być podstawą mojej diety;) o jego zdrowotnych właściwościach  wielokrotnie już wspominałam. Sam sok nie jest może zbyt pyszny, staram się więc nadać mu trochę walorów smakowych. W połączeniu z jabłkiem, marchewką i jarmużem tworzy już całkiem strawną kompozycję. Wasze zdrowie!
na zdrowie

 

 

 

 

 

Letnie oczyszczenie

 

 

 

 

 

Letnie orzeźwienie
Ta mocno warzywna mieszanka ma świetne właściwości orzeźwiające smakuje więc wyjątkowo po intensywnym treningu w letni poranek. Do blendera wkładamy: dwie łodygi selera naciowego (pokrojone) pół jabłka (bez gniazd nasiennych), zielony ogórek, kilka listków bazylii, pół łyżeczki soku z cytryny. Dopełniamy wodą, miksujemy, podajemy z lodem i plasterkiem cytryny.

DSC_7013

 

Bananowe awokado
Ten koktajl jest tak pyszny, że z powodzeniem zastępuje deser. Pół awokado miksujemy z bananem i mlekiem ryżowym (lub innym roślinnym. Może być też krowie). Powstaje napój o konsystencji budyniu, lekko orzechowy w smaku, bardzo pożywny. Pycha!

deserowy

Powyższe koktajle nie stanowią jeszcze pełnowartościowego posiłku. Po intensywnym wysiłku trzeba jeszcze dostarczyć białko aby przyśpieszyć regenerację mięśni.

Więcej o podstawach diety osób aktywnych dowiecie się STĄD – podstawy żywienia dla aktywnych

Reklamy

5 thoughts on “Koktajle potreningowe w sam raz dla biegaczy”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s