Moc protein


moc protein

Rich Roll zaliczany do grona 25 najsprawniejszych mężczyzn na świecie utrzymuje, że swą ponadprzeciętną sprawność zawdzięcza sile roślin. Przyznam, że i ja odkąd  na śniadanie wypijam sałatkę w postaci zmiksowanych warzyw i owoców czuję się znacznie lepiej.
Dzisiejszy koktajl dostarcza białka (tak, tak – jarmuż, choć zielony, jest jego bardzo dobrym źródłem, podobnie jak nerkowce), tłuszczu (nerkowce i awokado) i niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania witamin oraz mikro- i makroelementów (wszystkie składniki, czyli, poza wspomnianymi już awokado, jarmużem, i nerkowcami – mango oraz maliny). Robiłam go pierwszy raz i mina szybko mi zrzedła, gdy po zmiksowaniu całość przyjęła kolor,  hm…, mówiąc ogólnie i oględnie – brązowy (mamusie niemowlaków mogłyby doprecyzować odcień – if you know what I mean;). Przez moment zawahałam się, czy brać to coś do ust ( z tego też względu nie zamieszczę zdjęcia gotowego produktu) na szczęście niepotrzebnie: to bardzo smaczna kompozycja.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o żywieniu osób aktywnych, zwłaszcza uprawiających dyscypliny wytrzymałościowe zajrzyjcie: dieta w sportach wytrzymałościowych – artykuł powstał dzięki współpracy ze specjalistką z JUST DIET.

 

Advertisements

6 thoughts on “Moc protein”

    1. Zaczynam podejrzewać, że zdjęcia zdrowych szejków są mocno podrasowane. Rzeczywistość b. rzadko wygląda tak pięknie – rubinowo, limonkowo czy różówo. No ale – w końcu najważniejszy jest smak:)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s