Koktajl potreningowy


Albo bardzo szybkie śniadanie. Idealne rozwiązanie na poranki, gdy na wszystko (z wyjątkiem treningu) brakuje czasu. Nie, nie rezygnujemy z najważniejszego posiłku dnia, tym bardziej, że przygotowanie to jakieś pięć minut. Fast food. Ale jaki zdrowy:) Podstawa to szklanka mleka, porcja odżywki białkowej i banan.  Jeśli  koktajl ma być wegański weźcie białko z groszku, np takie i mleko ryżowe, owsiane lub sojowe. Reszta to radosna twórczość. Dziś – garść mrożonych malin; świetnie sprawdzą się też truskawki lub jagody. Wszystko wrzucam do blendera i ucieram na gładką masę. Całość jest aksamitna, sycąca i bardzo pyszna:)

sniadanie

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s