Orlen Warsaw Marathon – końcowe odliczanie


motywacja10Do startu pozostało 27 dni – ostatnie tygodnie na szlifowanie formy. Czas na konkretne zmęczenie na treningach i intensywny odpoczynek pomiędzy nimi: zmęczenie podnosi wydolność ale tylko pod warunkiem dostatecznego wypoczynku. Warto przyłożyć się do regeneracji: zadbać o dietę, nie zarywać nocy, wykąpać się w solance, dać się wymasować.  Tylko w takich warunkach organizm da z siebie na treningach 100%. A na treningach? Bieg z narastającą prędkością – wyczerpujący ale bardzo skuteczny. Trasę dzielimy sobie na trzy, nierówne odcinki (np: 9, 4 i 1km) Pierwszy to WB2 (ok 5 sek/km wolniej niż normalnie) następnie przyspieszamy o ok 10sek/km; ostatni odcinek lecimy na maksa. To jest tez dobry moment na wypróbowanie żeli, odzywek i izotoników: organizm może (nie musi) zareagować na nie inaczej niż podczas łagodnego długiego wybiegania. Lepiej przekonać się o tym teraz (jest jeszcze czas na ewentualne zmiany) niż dać się zaskoczyć na zawodach.

Advertisements

3 thoughts on “Orlen Warsaw Marathon – końcowe odliczanie”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s