Przygotowania do Orlen Marathon, szósty trening


motywacja4

Hasło dnia: kross aktywny. Na początek definicja:„Ideą krosu aktywnego jest kontrolowana aktywność na trasie. Przez aktywność należy rozumieć coraz większe angażowanie się na podbiegach i na zbiegach oraz podczas biegu po płaskim terenie. Naszym celem jest biec coraz szybciej. Dlatego musimy dawać z siebie coraz więcej, ale wysiłek powinien narastać stopniowo z treningu na trening.” – tyle Guru Jerzy Skarżyński.

Praktyka: najpierw oczywiście rozgrzewka, standardowy zestaw (wymachy, krążenia, krok odstawno-dostawny, półskipy) + wieloskok na podbiegu. W części głównej – krossowa pętelka zakończona solidnym podbiegiem, powtarzana 8 razy. W idealnym wykonaniu każde kolejne powtórzenie nieco szybciej od poprzedniego.  Dla płuc i serca – kolejna przymiarka do pracy na wyższych obrotach. Zmiany rytmu ładnie budują psychikę. Cały trening miał za zadanie pracę nad siła i techniką. Cel zrealizowany?

Reklamy

1 thought on “Przygotowania do Orlen Marathon, szósty trening”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s