Przygotowania do Orlen Marathon, piąty trening


motywacja1Poprzednie cztery tygodnie mijały pod znakiem budowania siły: zarówno siły fizycznej jak i siły umysłu. Nadchodzi czas korzystania z tych zasobów.

Dziś pierwszy raz realizowaliśmy bieg ciągły w drugim zakresie, tak aby osiągnąć (ale nie przekraczać) wartość 85% Tmax. Na początek było to 8 km. Z tygodnia na tydzień kilometraż będzie wzrastał, podobnie jak tempo.
Wisienką na torcie były dziś minutówki: trzy żywo biegane odcinki, poprzedzielane trzyminutowymi przerwami w truchcie. Umiejętność poderwania się do walki w końcówce przyda się na finiszu, warto to wcześniej przećwiczyć.

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s