Bieg Niepodległości


Tegoroczna (dwudziesta szósta) edycja warszawskiego Biegu Niepodległości ma przypomnieć uczestnikom postać Rotmistrza Witolda Pileckiego. Gościem specjalnym i starterem honorowym będzie jego syn Pan Andrzej Pilecki. Limit miejsc – 15 000 – bardzo szybko się wyczerpał; tym bardziej wiec cieszę się, że będę mogła wziąć udział w tym wydarzeniu.

Organizatorzy zapowiedzieli szereg innych atrakcji. Oto niektóre z nich:

bieg niepodleglosci

Każda z sześciu stref startowych XXVI Biegu Niepodległości będzie miała swojego pacemakera. W biegach na tym dystansie to rzadkość.
PKO BP zachęca do przyłączenia się do charytatywnej akcji biegowej na rzecz pięcioletniej Amelki. Jeśli do akcji włączy się co najmniej 200 osób (a nie wątpię, że tak się stanie) to Fundacja PKO Banku Polskiego przekaże 20 tys. złotych na jej leczenie.
Specjaliści z Fizjokliniki, jednej z najlepszych klinik rehabilitacyjnych w Warszawie, będą bezpłatnie udzielać konsultacji z zakresu fizjoterapii.
Transmisja na żywo – dzięki niej każdy będzie miał okazję oglądać transmisję za pośrednictwem strony organizatora: http://www.aktywnawarszawa.waw.pl.
A jak to się stało, że pobiegnę w Warszawie? Otóż na początku września dostałam propozycję nie do odrzucenia. Shape It – producent linii suplementów (izotoników, odzywek białkowych, fat burnerów) opracowanych specjalnie dla kobiet zaprosił TwojeZwycięstwo do wzięcia udziału w warszawskim Biegu Niepodległości. Na starcie stanie 80 dziewczyn z ekipy Shape It. Będziemy walczyć o każdy centymetr tego dziesięciokilometrowego biegu i o każdą sekundę, bo nagroda jest niemała a zwycięska drużyna będzie mogła przeznaczyć ją na wybrany przez siebie cel charytatywny.
Kompletowanie drużyny to spore wyzwanie, zorganizowanie wspólnego treningu to niestety ciągle mission impossible. Nie mieszkamy zbyt daleko od siebie jednak nienormowany czas pracy niektórych z nas uniemożliwia spotkanie. Indywidualnie dbamy więc o formę a o rezultatach przekonamy się jedenastego listopada.

shape it

Advertisements

3 thoughts on “Bieg Niepodległości”

  1. No nie mogłaś napisać o tym wcześniej?! wyjeżdżam, trasa mojego Biegu Niepodległości będzie trochę dłuższa i w lesie, i bardzo żałuję że się nie spotkamy. Ale pozdrawiam jak najbardziej:)

  2. Ja również biegnę w biegu niepodległości. To będzie mój drugi bieg. W zasadzie znajomi namawiali mnie na wyjazd z racji długiego weekendu, ale ze względu na bieg postanowiłem zostać 🙂 A z tym pacemakerem to faktycznie fajna i niespotykana sprawa. Pozdrawiam i życzę powodzenia w biegu!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s