Dotykam=wygrywam, 3.edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej


Tradycyjnie w październiku, już pierwszego dnia, ruszy  kampania DOTYKAM=WYGRYWAM. W tym roku, w trzeciej edycji,  organizatorzy: bieliźniana marka Panache wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny postawili na siłę re-CYC(lingu)! Przez cały miesiąc Polki będą namawiane do oddawania swoich zużytych biustonoszy i tym samym do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi.

recycling

Na czym polega re-CYC(ling)?

Salony bieliźniane oraz sklepy sportowe biorące udział w kampanii zostały wyposażone w specjalny kosz na zużytą bieliznę, tzw. „KOSZ NA BIUSTONOSZ”. Przychodzisz, wrzucasz  do niego swój stary, znoszony a może i źle dopasowany biustonosz (wiesz, że noszenie go może zaszkodzić zdrowiu?) i w ten sposób wspierasz Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Włączając się w taki sposób w kampanię otrzymasz nagrodę – kupon rabatowy o wartości 20 zł na zakup nowego i dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Po zakończeniu akcji, zebrane biustonosze zostaną przekazane do recyklingu firmie LEIER., zajmującej się wytwórnią wysokiej europejskiej jakości materiałów budowlanych, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z recyklingu zostanie przekazany na rzecz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny wspierającej walkę z rakiem piersi! Dodatkowo, marka Panache przekaże część zysków ze sprzedaży biustonoszy w październiku na cele statutowe stowarzyszenia.

recycling

„Kampania Dotykam=Wygrywam wspiera walkę z rakiem piersi promując edukację w zakresie samobadania jak i noszenia właściwego rozmiaru biustonosza – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawca akcji i przedstawiciel Panache. Będąc w przemyśle bieliźnianym za nasz obowiązek uważamy popularyzowanie w świadomości kobiet konieczności dbania o zdrowie piersi. Dodatkowo, „Kosze na Biustonosze” są łatwym sposobem pozbycia się zalegających w szufladach niechcianych staników i tym samym wsparcia działań stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi” – podkreśla.

„Ruch Społeczny Polskie Amazonki działa zgodnie z hasłem „Dosyć gadania. Czas na badania!” Z chęcią angażujemy się w inicjatywy takie, jak kampania DOTYKAM=WYGRYWAM, które edukują i praktycznie podchodzą do profilaktyki nowotworów. Każdy oddany do re-CYC(lingu) stanik to fundusze na zorganizowanie bezpłatnych badań piersi. Drogie Panie, dosyć gadania zapraszam do działania!” – mówi Elżbieta Kozik, Prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.

W sklepach z bielizną Panache i w sieci dystrybucyjnej MUSES będzie można zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy wykonywaniu samobadania piersi.

Partnerami kampanii są firmy: LEIER, Double Tree by Hilton, MUSES.

Partnerami mediowymi są: Clear Channel Polska, Playboy, Cosmopolitan, Shape, „Na Czerwonym Dywanie” – Portal Ewy Wojciechowskiej.

Advertisements

1 thought on “Dotykam=wygrywam, 3.edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej”

  1. Świetna akcja, powinno być takich jak najwięcej i to związanych z różnymi chorobami. W dzisiejszych czasach profilaktyka i wczesne leczenie pozwala na skuteczną walkę z ewentualną chorobą i w większości przypadków całkowite jej wyleczenie. Wielki plus dla re-CYClingu 🙂 DBAM O FIGURĘ

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s