Ostatnia deska ratunku


deska3

To nie tylko idealna pozycja do czytania. To przede wszystkim ćwiczenie, które powinno być podstawą treningu uzupełniającego każdego szanującego się biegacza. Bo nie ma dobrego biegania bez silnych mięśni brzucha. Znakomicie wzmacnia je właśnie deska angażując przy okazji wszystkie mięśnie stabilizujące oraz ramiona i pośladki.

Klasyczna statyczna deska znakomicie wzmacnia brzuch lecz, nie ma co ukrywać, jest nudna. Na szczęście można ją w nieskończoność modyfikować a kolejne wariacje są jeszcze bardziej skuteczne niż wersja podstawowa. Oto jedna z nich:

deskaPozycja wyjściowa to klasyczna deska na przedramionach. Pamiętaj o tym, żeby ciało od pięt przez biodra do barków i głowy tworzyło jedną, prostą linię. Napnij mięśnie brzucha i unieś jedną stopę. Wytrzymaj tak kilkanaście sekund. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz. Utrzymuj biodra równolegle do podłoża – nie mogą unosić się po stronie podniesionej stopy, porusza się tylko jedna noga. Trudne? a czy ktoś obiecywał, że będzie łatwo? Powtórz po 10 razy na każdą stronę – to będzie jedna seria.

Reklamy

6 thoughts on “Ostatnia deska ratunku”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s