Banjees do rozdania


Zgodnie z obietnicą chcę przekazać komuś z Was „portfel na nadgarstek”, dodatkową kieszonkę, którą recenzowałam TUTAJ dzięki uprzejmości dystrybutora.

banjees2

Co trzeba zrobić?

Napiszcie mi w komentarzu (pod tym postem) co włożycie do swojej Banjees. Najciekawszy komentarz sama wybiorę i nagrodzę tą oto saszetką. Termin upływa we wtorek o 22.

banjees3

WAŻNE: wypełniając formularz w komentarzu wpiszcie adres, pod którym faktycznie odbieracie maile (widzę go tylko ja i wykorzystam wyłącznie do przesłania informacji o wygranej). Jeśli prowadzicie blog również wpiszcie jego nazwę – chętnie zajrzę.

22 thoughts on “Banjees do rozdania”

  1. do mojej Banjees planuje włożyć telefon i klucze. Niby mało oryginalnie, ale w przypadku mojego telefonu (jest duuuży) i kluczy (jest ich duuużo) sam fakt, że zamocuje je sobie na nadgarstku pozwoli mi wyrobić takie bicepsy, że będę pierwszym biegaczem, który będzie w stanie ukończyć półmaraton … na rękach 😉 Tak więc – przyda się:P

      1. O rany, rany! Dziękuję, pierwszy raz coś wygrałam 😉 Dobry motywacyjny kopniak na regularne bieganie 😀

  2. Pieniądze! Wbrew pozorom jestem strasznym leniem i lubię robić kilka rzeczy na raz. Ile to już razy po zakończonym biegu udawałam się na dodatkowy spacer po zakupy i nie miałam gdzie schować: a. kilku monet które po drodze i tak zdarzało mi się zgubić b. banknotu, który cały pognieciony i przepocony dawałam kasjerce. 🙂

  3. Gdy już banjees dostanę
    i pobiegać o 5 wstanę
    to włożę tam ajfona
    bez muzyki biegać to istna zmora,
    upchnę też tam klucze
    tym sposobem zgubę ich wykluczę
    Tak wygodne z banjees bieganie
    to endorfinowe doznanie. 🙂

  4. Ja do swojej poza telefonem i kluczami schowam bilet 🙂 Nie raz miałam ochotę pobiec daleko, a nie wracać tą samą trasą do domu.. Przy świadomości swojej mocy, nigdy nie podjęłam wyzwania. A bilet powrotny na autobus rozwiązuje problem 😉

    Zapraszam na bloga: http://blog.sbl.com.pl/

  5. A ja bym włożyła papier toaletowy dla mojego biegowego towarzysza, który bez kawy nie pobiega, a po kawie …wiadomo co 🙂 Taki papier wyjęty z tylnej kieszonki po paru kilometrach hmmm no niezbyt użyteczny bywa, zwłaszcza w taką pogodę 🙂
    PS. blog niebiegowy ale zapraszam

  6. …ja bym tam dodatkowo trzymał przepustkę wojskową, zawsze mam problem gdzie ją włożyć 😀 Z kieszeni kiedyś mi wypadła i był mały problem, jak się mieszka na terenie jednostki to nie wpuszczają na ładne oczy :]

  7. Ja do mojej kieszonki włożyłabym mojego kochanego chłopaka żeby całował mnie po ręce i zagrzewał do walki, ale to dopiero po jego radykalnym odchudzaniu albo kiedy moje bicepsy będą w stanie go unieść. A tak naprawde do wlozylabym telefon z endomondo i motywujaca muzyka w tle :’)

  8. Choć bieganie to bezcenna sprawa, jednak karta kredytowa to podstawa. Na wszelki wypadek ją spakuję, dodam też batonik – po półmaratonie go chętnie spałaszuję.

  9. A ja pobiegnę z pustą banjees, bo nigdy nie wiadomo ile pieniędzy mógłbym znaleźć po drodze? 🙂 Gdyby trafił się jakiś plik banknotów, to włożyłbym je niechybnie do kieszonki i czym prędzej poleciał do domu, po drodze zahaczając jeszcze o sklep dla biegaczy. Gdybym miał zapełnioną kieszonkę kluczami, telefonem i biletem miesięcznym, to biegnąć z plikiem banknotów w dłoni mógłbym je zapocić, zgubić lub dać się okraść, choć ta opcja nie wchodziłaby w grę, bo przecież jestem biegaczem i bym się dogonić nie dał 🙂 Tak więc, pusta banjees, w razie czego 😉

  10. Komentarz spóźniony o 13 minut ale i tak napiszę mimo iż nie wygram – telefon lepszej połówki, jak idzie samotnie biegać bym się kulawa w domu nie martwiła że coś się przykrego stanie w tym mieście pełnym dzików.

  11. To ja już po za konkursem 😦 Schowałabym pampersa, chusteczki nawilżane i krem dla mojego Maleństwa, żebym na każdym spacerze miała to co niezbędne 🙂 A jak się zmieści to jakieś picionko i grosik na niezdrowego, kalorycznego loda 😀

Skomentuj

