Dlaczego kocham bieganie


ValentinesCzas
Bieganie jest jedną z najbardziej ekonomicznych aktywności. Nie potrzebuję ani specjalnej pogody jak na narty czy windsurfing ani sprzętu czy sali. Zakładam buty, wybiegam, po godzinie jestem już po treningu. Nie tracę wiele czasu na dojazd, stanie w kolejkach, czekanie na silniejszy wiatr, dłuższą falę, świeży śnieg.

Ta godzina, o ile biegam sama, to czas przeznaczony tylko dla mnie. Mogę ułożyć w myślach ważne sprawy, albo przeciwnie – zupełnie od nich odpłynąć. Tak, przyznaję, bardzo często to rodzaj ucieczki, w zabieganym stresującym świecie tak bardzo potrzebnej. Luksus.

ValentinesLudzie i miejsca


Jest wiele pięknych miejsc, które odkryłam wyłącznie dzięki bieganiu.
W innych okolicznościach nie dotarłabym do nich.

Również wielu pięknych ludzi poznałam dzięki bieganiu.
W innych okolicznościach nasze ścieżki nigdy by się nie skrzyżowały.

ValentinesSerce.
Moje serce. Tylko tyle (i aż tyle) mogę podarować od siebie swoim najbliższym: zdrowie i energię, którą czerpię z biegania.

5 thoughts on “Dlaczego kocham bieganie”

  1. Agnieszko – fajnie napisałaś. Zwłaszcza punkt o sercu mi się podoba. Bieganie jako nasza pasja jest przejawem miłości własnej a zgodnie z cytatem „Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego” – jeśli pokochamy siebie poprzez robienie rzeczy, które dają nam radość – możemy tą radość i energię przekazać bliźnim. Tylko ludzie wewnętrznie szczęśliwi mogą obdarować sercem i szczęściem innych.
    Wytrwałości w bieganiu życzę. Biegaczka Małgosia

Skomentuj

