Zimno! Ciemno!


Sezon na rękawiczki uważam za oficjalnie otwarty. A ponieważ regularnie gubię te części garderoby, co roku z nadejściem chłodniejszych dni staję przed tym samym problemem: co założyć na zmarznięte dłonie? I z roku na rok wybór robi się trudniejszy, bo producenci prześcigają się w pomysłach.

Saucony na przykład (tak, produkuja nie tylko buty:) proponuje bardzo ciekawy patent: wszyte magnesy pozwolą na łatwy i bezpieczny transport bez niebezpieczeństwa zgubienia rękawiczki. Ostatecznie, jesli zgubię to od razu cała parę i nie będa mi się pałętać po szufladach rozkompletowane sztuki. Saucony mają coś jeszcze: diodę ledową (z 2 programami świecenia) – bardzo sprytna naręczną latareczkę montowaną na czymś w rodzaju spinacza.

saucony

Wiele razy po treningu próbowałam zgrabiałymi palcami trafić kluczem w zamek w całkowitych ciemnościach, teraz nie grozi mi już śmierć z wyziębienia na progu własnego domu.
Zostaje problem klucza. O ile nie schowam go do kieszeni w spodniach czy kurtce mogę wsunąć go do małej kieszonki o której pomyśleli projektanci Nike. Schowek pomieści również jakieś drobne, na wypadek, gdyby trzeba było w drodze powrotnej zrobić jakieś zakupy.

Nike

Jednopalczaste „łapawice” pamiętam jeszcze  z czasów przedszkolnych – szczerze ich wtedy nienawidziłam i z premedytacja upychałam w różnych schowkach. Wtedy marzyłam o prawdziwych rękawiczkach, takich „dla dorosłych”. Z czasem zmądrzałam i dostrzegam ich głową zaletę – jest w nich po prostu cieplej niż w pięciopalczastych. Niestety nie nadają się do bardziej precyzyjnych robótek ale umówmy się – podczas treningu na mrozie nie jest to warunek niezbędny. Ale na wypadek gdyby miał być to w  sklepie New Balance znalazłam takie coś.

NB

Na grzbietach tradycyjnych rękawiczek schowek, który ukrywa dodatkowo chroniący przed zimnem pokrowiec. Szczerze? – bardzo mi się podobają i chętnie się w nie zaopatrzę ale błagam, niech nie będą różowe.

1 thought on “Zimno! Ciemno!”

  1. Takie jak New Balance miał decathlon w swej marce Kalenji- całkiem fajne. Jednakże propozycja nr 1 (Saucony) bardziej uniwersalna jak dla mnie- gdyż ma szersze zastosowanie np, do jazdy na rowerze.

Skomentuj

