Akcja Dotykam = Wygrywam w drugiej odsłonie


 

 

25 października 2013 roku w Teatrze Studio Buffo w Warszawie uczestniczyłam w uroczystym finale drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam.
Inicjatorem i organizatorem kampanii jest bieliźniana marka Panache. W akcję włączyli się również jej niezawodni partnerzy: Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i marka modowa MUSES Urbańska & Komornicka.

gala w Buffo

Izabela Sakutova – przedstawicielka Panache, Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka – duet modowy MUSES,          Marta Samborska – członkini zarządu Fundacji Rak’n’Roll, Agata Brodzka-Kostrzewska – Manager Teatru Studio Buffo oraz Lee Newsome – Export Manager Panache

Do głównych celów kampanii należy namówienie Polek do dbania o zdrowie kobiecych piersi poprzez wykonanie dwóch prostych kroków:

1.  Noszenie biustonosza w idealnym dla siebie rozmiarze, który – odpowiednio dobrany – jest nie tylko niezwykle wygodny i komfortowy, ale także nie sprawi nam krzywdy;

2.  Wykonywanie regularnego samobadania piersi.

. Podczas konferencji miał miejsce mini festiwal, w czasie którego zaprezentowane zostały trzy finałowe filmy, wyłonione w konkursie „DOTYKAJ=WYGRYWAJ, nie zwlekaj, RÓŻ SIĘ!”, a zaproszeni goście, partnerzy kampanii, polscy celebryci i przedstawiciele mediów, głosowali na najlepszy z nich. Zwyciężczyni otrzymała m.in. roczny zapas bielizny Panache o wartości 3000zł!

 Wszystkie finałowe filmy dostępne są do pobrania pod adresem:

www.sochic.pl/output/FilmyDW.zip

p. Samborska

„Dobrze dobrany biustonosz to nie tylko korzyści zdrowotne, ale i lepsze samopoczucie, które daje kobiecie pewność siebie” – mówi Marta Samborska – przedstawiciel i członek zarządu Fundacji Rak’n’Roll, która również wypowiedziała się na temat profilaktyki piersi, ostrzegając przy tym, że każdego roku na raka piersi zapada 12 000 Polek.

Podczas konferencji, Natasza Urbańska – oficjalna Ambasadorka kampanii Dotykam=Wygrywam, przekonywała Polki do zmobilizowania się i „wzięcia spraw w swoje ręce”, przyznając przy tym, że sama każdego miesiąca wykonuje samobadanie piersi i wielokrotnie podkreślając, jak ważne jest regularne wykonywanie takiego badania:

Natasza Urbańska

„Najcenniejsze w życiu każdej kobiety (i nie tylko) jest zdrowie. My, kobiety, najczęściej w codziennym życiu zapominamy o sobie, bo zawsze naszym zdaniem jest „coś” ważniejszego do zrobienia, załatwienia. Dajmy sobie chwilę, dzięki której możemy zyskać bardzo wiele!”Natasza Urbańska

I Sakutova

„Walczymy o to, aby wylansować modę wśród Polek na samobadanie piersi” – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawczyni akcji i przedstawicielka Panache.

Po części oficjalnej, mieliśmy okazję do rozmowy z panią Małgorzatą Rejent z Centrum Onkologii w Warszawie, która opowiadała i edukowała w zakresie wykonywania samobadania, pokazując przy tym – przy użyciu fantomów piersi – jak prawidłowo wykonywać samobadanie piersi i na co zwracać uwagę podczas jego wykonywania.    

fantomy

Ponadto każda z przybyłych Pań mogła wprowadzić w życie postulaty kampanii i sprawdzenia na własnej skórze, czy noszą odpowiednio dobrany rozmiar biustonosza, a to wszystko dzięki pełniącym dyżur wyspecjalizowanym bra fitterkom.

brafitting

Miły różowy akcent:

dla łasuchów

 Kampania Dotykam=Wygrywam ma również praktyczne przełożenie, ponieważ w sklepach z bielizną marek Panache uczestniczących w tegorocznej edycji kampanii, specjalnie wyszkolone bra fitterki uczą nie tylko jak prawidłowo dobrać biustonosz, ale także edukują klientki, jak wykonywać samobadanie piersi.
Na cele kampanii stworzono nieprzemakalną zawieszkę pod prysznic z instruktażem wykonywania samobadania piersi, przypominającą o tej ważnej czynności. Zawieszkę taką otrzymasz w sklepach z bielizną Panache.

zawieszka print2 -1

Ponadto cała akcja ma wesprzeć działania fundacji Rak’n’Roll – Wygraj życie! – 10% z zysku ze sprzedaży różowych biustonoszy z oferty Panache, sprzedanych do końca bieżącego roku, zostanie przekazane na cele statutowe fundacji.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s