Zakręceni na punkcie butów – Sneakerness Warsaw


Wystawa tematyczna (ale i coś więcej) poświęcona butom? SPORTOWYM? jestem all in, nie odpuszczam takich okazji. PinUp STUDIO, ul.Nowogrodzka 84/86, Warszawa, Sneakerness Warsaw: przegląd trendów i technologii, historia popkultury, targi, okazja do spotkań. Ja przyszłam w bardzo konkretnym celu: chciałam zobaczyć ten oto eksponat:

ass

Poza nim obejrzałam też mnóstwo innych. Generalnie – jestem w raju:)

onitsuka

reebok

Stoisko Reebok Classic prezentuje nowy projekt Mojeklasyki  (dotychczas istniejący  jako blog mojeklasyki.tumblr.com.) W specjalnych gablotach kilku przyjaciół marki – artystów, muzyków, miejskich aktywistów – pokazuje przedmioty, które uważają za klasyczne. Wśród nich – obowiązkowo – Reeboki.

Eksponaty można dotykać:

2

Można je nawet przymierzać:

jak rękawiczka

Niektóre dość odjechane:

adibeast

Inne nadzwyczaj zwyczajne:

inne

Między tymi wszystkimi odskulowymi sneakersami, limitowanymi kiksami z prywatnych kolekcji znalazł się również przedmiot mojego pożądania. Lekka jak piórko (170 gramów), elastyczna, super szybka Virrata:

Virrata

„Saucony? You know ’em?” – mina sprzedawcy bezcenna:)

A adidas? adidas wystawia kilkadziesiąt kultowych modeli butów,  na co dzień przechowywanych w zamkniętych archiwach ( ich jednostkowa wartość dochodzi nawet do kilkunastu tysięcy euro)

DSC_0467

Są tu i  klasyczne fasony z lat 50tych i 60tych, jak i najnowocześniejsze produkty z dwóch kategorii: bieganie i koszykówka. Wiadomo, które interesowały mnie najbardziej!

6 thoughts on “Zakręceni na punkcie butów – Sneakerness Warsaw”

Skomentuj

