Chodakowska czy bieganie?


z ewa

Nie ukrywam, że lubię ćwiczyć z Chodakowską. I choć obiecywałam sobie, że kolejnej jej płyty już nie kupię, to jednak, gdy zobaczyłam na półce w Tesco październikowy Shape…No cóż, Ewa nie proponuje niczego nowego (chyba, że za nowość uznamy towarzystwo dwóch ćwiczących topless trenerów z Jatomi Pure) Znam już (i bardzo lubię) planki w kilku modyfikacjach, regularnie ćwiczę różne kombinacje wykroków dodatkowo regularnie się rozciągam. To wszystko mamy na najnowszej płycie: „Body express” (w podtytule: trening funkcjonalny). Ewa ( i Shape) obiecuje, że trening ten uaktywnia wszystkie partie mięśniowe oraz przyspiesza spalanie kalorii. Co dla mnie najważniejsze – wzmacnia ciała i dzięki temu bardzo dobrze uzupełnia moje bieganie.

5 thoughts on “Chodakowska czy bieganie?”

  1. ja też ćwiczyłam z ewą i muszę powiedzieć że widziałam efekty teraz chodzę już na fitness do zaprzyjaźnionej siłowni i muszę powiedzieć że styl ćwiczeń i same ćwiczenia są podobne;p

  2. Powiem Ci, że ta płytka wydaje mi się najfajniejsza do tej pory 🙂 Nie wiem czy to wynika z mojej długiej przerwy w ćwiczeniach, ale naprawdę program ułożony był pode mnie idealnie 🙂

  3. Jakoś nie mogę się przekonać do ćwiczeń z Chodakowską. Ale do jakiejkolwiek aktywności fizycznej ciężko było mnie namówić 😉 Więc może kiedyś spróbuję.

  4. Nie lubię ćwiczyć z Ewą, kiedyś z nią ćwiczyłam, ale jak wyczytałam, że forsowne treningi przyspieszają u kobiet starzenie 😛 to zaprzestałam i przerzuciłam się na Cassey Ho. Jestem zachwycona jak szybko i pięknie rzeźbią ciało jej treningi. Bardzo lubię też relaks z Tiffany Rothe- ćwiczenia łatwe, lekkie i działają na talię jak hula hop.

Skomentuj

