Przeciętna kobieta zakochuje się 6 razy w roku


… – w tym 5 razy – w butach.
POTWIERDZAM.Oto moje ukochane: Saucony do zadań specjalnych, energiczne boosty dopasowujące się do każdych warunków, żwawe Kigery delikatne jak pantofelki oraz spracowane, całoroczne Glide. Starałam się sprawiedliwie obdzielać je swoim czasem a one wszystkie odpłacały mi nieprzeliczalna na żadne pieniądze satysfakcją z treningów; radością z każdego kilometra na biezni, w błocie, po kamieniach, leśną ścieżką, parkowa alejka i asfaltem.

A teraz, gdy do Sylwestra trochę ponad dwa miesiące, znów czuję motylki w brzuchu. Oto moja piata w tym roku ukochana para. Puma Faas Trail pręży się do biegu:

1

3 thoughts on “Przeciętna kobieta zakochuje się 6 razy w roku”

  1. co racja to racja 🙂 mi niestety finanse nie pozwalają, ale jakbym mogła to co miesiąc były by nowe butki do ćwiczeń 🙂

    theway-tohappiness.blogspot.com

    1. W przypadku butów do biegania trudno mówić o zmienności – wszystkie poprzednie pary lubię tak samo bardzo, jak na początku i tylko stale dochodzą nowe ulubione;)

Skomentuj

