Na Jurze z Grupą Paleo


Grupę Paleo tworzą ludzie którzy „preferują po prostu zdrowy tryb życia, bez „śmieciowego” jedzenia oraz aktywność fizyczną i pozytywne nastawienie do życia” ( Beata Malik-Kozłowska ) – to nastawienie widać od razu, na pierwszy rzut oka.

1

Gdy dostałam zaproszenie do wspólnego treningu na Jurze nie wahałam się zbyt długo; namówiłam jeszcze kilkoro znajomych i w piątek zaraz po pracy wyruszyliśmy do Zawiercia, na miejsce zbiórki przy karczmie Czarci Młyn. Część  była już na miejscu, wkrótce dotarli następni, w sumie ponad 30 osób.
Wspólne zdjęcie i pakujemy się do podstawionego autokaru. Wywiezie nas kilkanaście kilometrów dalej, do Morska, skąd wrócimy piechotą, w dwóch grupach: szybszej i wolniejszej.

Zachodzące słońce, tnące komary i wyborne towarzystwo. Dzwoniącą w uszach ciszę zakłócają jedynie od czasu do czasu ujadające psy – to wtedy, gdy przebiegamy przez osiedlowe uliczki. Wspaniały reset po tygodniu w pracy. Pierwszy (mam nadzieję, że nie ostatni raz) biegłam tą trasą. Bez zegarka, całkowicie bez znajomości okolicy – nie wiedziałam ani ile kilometrów już przebiegłam ani ile jeszcze przede mną. Na wieść, że to „już ostatnia prosta” wyrwałam do przodu. Ciekawe doświadczenie, tak gnać w ciemności, zupełnie nie wiadomo dokąd. Dopiero głośne kumkanie żab było znakiem, że meta już blisko:)

Skomentuj

