Bieganie, maj/2013


bieganiemajW majowym numerze wyjątkowo dużo o butach. Jak zapowiada Naczelny jest to pierwszy w historii Biegania największy (24 strony) przewodnik prezentujący całą ofertę obecną na rynku. Bardzo polecam: dodatek ten może być źródłem wielu cennych porad bo traktuje nie tylko o samych butach ale przynosi informacje ułatwiające dobór właściwego modelu. Blisko sto par butów biegowych… chciałoby się pobiegać chociaż w kilkunastu. W numerze ponad to tajemnice BPS-u oraz artykuł o bezbolesnym powrocie do regularnych treningów. ciekawy materiał o Mistrzostwach Świata w przełajach w Bydgoszczy, stały dział dotyczący triatlonu i na koniec wisienka na torcie: Opowieści z Antypodów. Nie przypuszczałam, że tak wciągnie mnie finał biegu na 1500m z Sydney, dokładniej historia dziewczyn, które walczyły o złoto i dalsze ich losy. Fascynująca opowieść.

2 myśli w temacie “Bieganie, maj/2013”

  1. Artykuł o butach- super do tego jeszcze wypowiedź ortopedy dają dużo do myślenia.Przetestowałam swój nowy zakup na treningu i jestem zadowolona, dają po oczach ale super wygodne:-). Agnieszko jesteś skromną osobą a ja artykuł przeczytałam i jak kupuję buty to zawsze kieruję się twoimi radami.Pozdrawiam. Marek zatopił się w lekturze „Bez ograniczeń” podobno super więc tez przeczytam.

  2. ja swoje buty kupiłam by mieć jakieś do biegania (żeby nie biegać w trampkach) ale na wszelki wypadek wzięłam te tańsze, gdyby mi się bieganie nie spodobało no i chyba zapłacę podwójnie 🙂 biedny dwa razy płaci…

Skomentuj

