Night Runners na Śląsku


Chętni na wspólne bieganie w poniedziałkowe wieczory? Spotykamy się o 20.30 w Parku Sląskim, w okolicach stacji Elki – na początku Alei Ziętka przy ulicy Złotej

night-runners

Pomysł rzuciła na forum bieganie.pl Magda. Dziewczyny na ogół niechętnie biegają samotnie wieczorami więc postanowiłam do niej dołączyć.  A że im nas więcej tym weselej, zaprosiłam również Klaudię, głównodowodzącą w sporciewwielkimmieście. Ustaliłyśmy miejsce (Park Śląski), dzień (poniedziałek) i godzinę (20.30) powiadomiłyśmy szefa wszystkich Night Runnersów i dostałyśmy oficjalną zgodę na rozkręcenie na Śląsku akcji, która świetnie rozwija się już w kilku innych miastach.

Zaskoczyło mnie, że do założonego  naprędce wydarzenia na facebooku szybko zaczęli dołączać inni biegacze. A prawdziwy szok przeżyłam na miejscu, gdy poza Magdą, Klaudią i mną na miejscu zbiórki pojawiło się dwadzieścia osób.  I jeszcze później, gdy przekonałam się, że również o tej porze dnia Park nie zasypia: dzieliliśmy ścieżki ze spacerowiczami, biegaczami, rolkarzami i rowerzystami.

Spotkania są otwarte dla wszystkich, nie trzeba się zapowiadać ani rejestrować. Wystarczy po prostu pojawić się żeby aktywnie i (mam nadzieję) miło spędzić czas.

6 thoughts on “Night Runners na Śląsku”

    1. Całkiem możliwe, że u Ciebie w okolicy działa podoba grupa; jeśli nie – możesz ją (naszym śladem;) założyć.

Skomentuj

