Total fitness – Ewa Chodakowska


Każdy kto dziś świętuje zwycięstwo kiedyś był na początku drogi

Zaczynamy od rozgrzewki – to energiczna pobudka całego ciała. Marsz, wymachy, krążenia bioder, mini przysiady –  wzrasta tętno i temperatura mięśni, przyśpiesza oddech. Podobają mi się spodenki, w których ćwiczy Ewa, może też sprawię sobie takie?

1.rozgrzewka

Zacznij cieszyć się aktywnością

Pierwszy zestaw  – trzy ćwiczenia, trzydzieści sekund, trzy powtórzenia – ten schemat będzie się powtarzał do końca treningu.Na początek zakroki z wyskokiem i skośne brzuszki. Właściwie to tylko dwa ćwiczenia, Ewa rozdziela bowiem zestaw na prawą i na lewą stronę, ok, niech będzie.

Druga runda: jedno z  moich ulubionych ćwiczeń (zaraz po desce:) – zakrok i powrót do rozkroku; intensywna praca ramion rozszerza klatkę piersiową, czuję że żyję. O, jest też deska: tym razem w wersji z unoszeniem stóp.

deska

Cierpliwie dąż do celu

Część trzecia: O kurcze, nie jest lekko: pompki a przed nimi odstawianie nóg + wyskok. Nie tracę celu z oczu, cierpliwie powtarzam.część trzecia

Systematyczny trening zaowocuje spektakularnym efektem tylko wtedy kiedy będzie wykonywany z przyjemnością

W czwartej części stabilizacja i równowaga oraz grzbieciki: kolejne dwa ćwiczenia z mojego zestawu „ulubione”.
Część piąta to ściąganie kolana do łokcia w klęku podpartym (super) oraz ulubione ćwiczenie Ewy. Z czasem i ja je polubię – nie mam wyjścia.

Reklamy

12 thoughts on “Total fitness – Ewa Chodakowska”

  1. fajny trening i recenzja:) już nie umiem nie ćwiczyć;) na spodenki też mam ochotę:))
    Pozdrawiam weekendowo!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s