Orlen Warsaw Marathon – końcowe odliczanie


orlen

Przygotowania do Orlen Warsaw Marathon zakończone. Zrealizowałam plan treningowy najadłam się makaronu (jutro oczywiście jeszcze pasta party) i próbowałam na zapas wyspać. Przeczytałam motywujące lektury. Przygotowałam paski z międzyczasami (wiem, że w biurze zawodów można się będzie zaopatrzyć w paski przygotowane przez Timex, ale wiadomo – PZU) dodatkowo wyuczyłam się ich na pamięć. Spakowałam zestaw „ma krótko” i „na długo”. Mam skserowane wszystkie dokumenty i mapki. Wdech – wydech. Do zobaczenia:)

19 thoughts on “Orlen Warsaw Marathon – końcowe odliczanie”

  1. To był mój pierwszy maraton 5:33:15, jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, dzięki Agnieszko za wsparcie i wiarę w moje możliwości, atmosfera fantastyczna, nasza ekipa z Katowic była bardzo rozrywkowa, wszyscy się wspierali i to była dla mnie niesamowite 🙂

Skomentuj

