Makaron i banany to główne składniki mojej diety ale jakoś nigdy ich jeszcze nie łączyłam. Pora spróbować:)

Co na obiad?

makaron z sosem bananowym

Mając na uwadze że makaron pełnoziarnisty ma dość specyficzny smak pokusiłam się na złamanie go naturalną słodyczą 🙂 Dla rodziny na śmietance dla siebie wersja na jogurcie naturalnym. Do porcji na ciepło potrzeba 2 bananów, do wersji light wystarczy jeden. Jeśli banan jest dojrzały jest dość słodki, jeśli jest słabo dojrzały można do sosu na koniec dodać jedną łyżeczką cukru.

View original post 99 słów więcej

3 thoughts on “”

  1. O rany, koniecznie muszę go zrobić ❤ Ale mi narobiłaś apetytu! Taki słodki makaron o poranku to świetna porcja energii.
    PS: ja robiłam z bananem i orzechami włoskimi, też polecam!

Skomentuj

