Bieganie styczeń – luty 2013 I Runner’s World nr 1 – 2 2013


W Runner’s Worldzie (tak to się odmienia?) dużo obrazków i „patentów”. Taka specyfika tego dość „amerykańskiego” magazynu. Doceniam pomysł prezentacji kalendarza imprez biegowych, na pewno włączę do codziennego menu część zaproponowanych w artykule „Jedzenie mocy” produktów. I pewnie kilka razy wrócę do opracowania dotyczącego wyznaczania celów.

DSC_2183

W Bieganiu dużo czytania.
Temat przewodni  to „Przeżyć maraton” – nie, nie chodzi o przeżycia estetyczne ani duchowe. Poważna  sprawa. Kiedy ostatnio byłam u lekarza? Dopisuję >badania kontrolne< do obowiązkowej listy „to do”.
Ciekawy materiał o efektywnym wykorzystaniu snu. Krótko i treściwie o euforii biegacza oraz anatomii adaptacji. Krótko (i chyba zbyt pobieżnie) o nauczycielach biegania i ich metodach. A może właśnie takie zestawienie zachęci do poszukiwań na własną rękę. Przecież nie wszystko musi być podane na tacy.
Inspirująca historia Cliffa Younga.
Ciekawa rozmowa z Ryszardem Szulem. Kto by pomyślał (ja raczej nie) że po latach często nierównej walki z fizjologią wysiłku na katowickiej AWF, będę teraz z przyjemnością czytała VO2Max, strefach tętna, mleczanie. Wiele zależy  od tego, kto wprowadza w temat i jak to robi.Ponadto o mocy buraków i bieganiu na bieżni mechanicznej (nie, tu się chyba nie dam przekonać) kilka nowinek sprzętowych, recenzji i testów. Na ostatniej stronie tradycyjnie sylwetka ciekawego biegacza.

Polecam.

Reklamy

4 thoughts on “Bieganie styczeń – luty 2013 I Runner’s World nr 1 – 2 2013”

  1. he he, przeczytałam „jedzenie w nocy” zamiast „jedzenie mocy” i przez moment już się cieszyłam, że może jakaś naukowa zmiana nastąpiła i możemy radośnie zajadać smakołyki późną porą ;).

    1. To byłby prawdziwy przełom. Ale, gdyby jakiś naukowiec zamierzał fachowo opracowywać temat, zgłaszam się jako królik doświadczalny:)

    1. Kilka sensownych rad: jak zmodyfikować trening i przystosować go do warunków bieżni mechanicznej. Ciekawe, nie pomyślałabym np. żeby do biegania w maksymalnym nachyleniu zakładać buty z większym spadkiem.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s