Witajcie w moim klubie


Jeśli masz ciało, jesteś sportowcem – Bill Bowermann

ścieżki

Tu przeniosłam dzisiaj swoją siłownię. Oto mój prywatny klub fitness, w którym nie trzeba podpisywać umowy, wpłacać wpisowego, okazywać karty członkowskiej. Nie ma recepcji, sztabu trenerów, współćwiczących lustrujących Cie ukradkiem, nikt nie skomentuje Twojego  stroju/outfitu/stylizacji ani treningu. Nie ma maszyn ani strefy wolnych ciężarów.

ślady i ścieżki. Jedna, wielka strefa cardio.

Napisałam „mój prywatny” ale nie mam wyłączności. Przyglądam się odciskom butów. Wiele z nich musi należeć do biegaczy. Ciekawe, które należą do Ali…O tym, że  Ala też tu biega, dowiedziałam się z jej bloga, zupełnym przypadkiem.
Pod wcześniejszym wpisem zostawił komentarz Ktoś, kogo znałam w innym świecie, dawnym życiu. Wirtualna ale ważna znajomość. Jak tu trafił? Przypadkiem? Nie wierzę w przypadki.

Mały jest ten świat. Postęp cywilizacyjny zatarł granice, drastycznie zmniejszył dystans. Dwa kliknięcia i prowadzę rozmowę z biegaczką z drugiego końca świata.  Chociaż w życiu nie widziała śniegu, też należy do mojego klubu. I ta murzynka z komentarza zostawionego przez kanarka pewnie też. I Ty również, jeśli właśnie to czytasz.

Ciekawe, jak tu trafiłeś…

wejście

7 thoughts on “Witajcie w moim klubie”

  1. No proszę. I ślicznie dokoła, i słoneczko rzuca niebieskie cienie na śniegu, i Budda robi fotki czarnym wronom co to stoją na jednej nodze bo w drugą im zimno.

    Trafiłem tu nie przypadkiem, tylko bo szukałem jakiejś bluzy do biegania na zimę. Materiał miał być samooddychający (zwróć uwagę, że to chyba jedyne słowo w polskim, które powtarza dwukrotnie literki), żeby pot, krew i łzy wylatywały na zewnątrz. Udało się częściowo, na razie faza testów. Wiem już jednak na pewno, że dobry materiał oddychający powinnien oddychać i za siebie, i za biegnącego.

    A – no i zacząłem szukanie od którejś z biegaczych witryn, i w 4 kliknięcia byłem tu.

Skomentuj

