Czas na lans:)


(niektórzy z Was  i tak już wiedzą;)

Kilka tygodni temu Wojciech Staszewski, dziennikarz Gazety Wyborczej piszący również dla magazynu Bieganie, trener LA, propagator biegania kompletnie zaskoczył mnie  propozycją rzuconą na facebooku. Tak, znam magazyn Bieganie, oczywiście czytam „Życiówkę” na ostatniej stronie (to w tej rubryce pierwszy raz przeczytałam o Agacie). Czy chciałabym udzielić wywiadu?… WYWIADU?  ale, że ja?… Wojtka poznałam podczas sztafety „Polska biega” miło wspominam ten czas i tamto doświadczenie: 5 dni w drodze, w biegu, z Piątka do Cieszyna,  ze wspaniałymi ludźmi; akcji Polska biega kibicuję oczywiście, i z Wojtkiem chętnie porozmawiam, ale żeby zaraz wywiad? nie mogłam oswoić się z tą myślą…A później Wojtek zadzwonił i rozmawialiśmy, rozmawialiśmy, rozmawialiśmy…i wcale nie tylko o bieganiu. I wierzę, że ta rozmowa to kolejny początek. I już nie mogę się doczekać kolejnej przygody.

9 thoughts on “Czas na lans:)”

  1. Eee no Agnieszka! Super! Co jak co, ale lepszej osoby, niż taki propagator biegania jak Ty, nie mogli wybrać! Na pewno przeczytam (albo w sklepie, albo kupie jak nie będzie coś jeszcze ciekawego)!

Skomentuj

