Ewa Chodakowska – czwarta płyta


 Grudniowy Shape równo za tydzień a w nim jako dodatek (a może na odwrót?) czwarta płyta trenerki – killerki.Tym razem Ewa proponuje trening z gwiazdami. Obstawiałam coś innego i przyznam się, że jestem zaskoczona. Jeszcze nie wiem, czy to lubię…Ale nie, nie mam nic przeciwko celebrytkom lansującym zdrowy tryb życia, ćwiczenia, nawet diety. Wręcz przeciwnie. To właśnie przykład jednej z nich, gwiazdy amerykańskich talk showów – Oprah Winfrey, przekonał mnie kiedyś do startu w maratonie. Więc pewnie znów ustawię się w kolejce do kiosku, choćby po to, by poćwiczyć później w towarzystwie Beaty Sadowskiej:)

3 thoughts on “Ewa Chodakowska – czwarta płyta”

  1. ja już poprosiłam Mamę, żeby wybrała się skoro świt do kiosku 🙂 a ja za 2 m-ce w Polsce dopadnę płytę i będę się katować ;). Parę dni temu Ewa opublikowała na swoim fp na fb zwiastun tej płyty… popłynęła taka fala jadu, że aż mnie odrzuciło od monitora. O paniach ćwiczących z Ewą an tej płycie pudelki i inne portale wiadomo, co piszą – ale jak to się ma do życia? No a przede wszystkim – do jakości ćwiczeń? Nijak. Dlatego z niecerpliwością czekam na tę płytę 🙂

Skomentuj

