Fotomenu – zielono mi


Plan dnia: ma być zdrowo, pysznie, szybko. Główne składniki na zdjęciu.

Na śniadanie zamiast owsianki zielony koktajl: jabłko + pęczek pietruszki + woda mineralna. Można się tym najeść:)

Szybki trening. W trakcie – baton energetyczny. Całkiem prawdopodobne, że skutecznie zadziałał. W domu – pyszne placuszki bananowe. Sycące.

Wieczorem: micha sałatki. Inspiracją był ten przepis; trochę pozmieniałam składniki (zamiast śliwek – rodzynki, nieco inny dressing) – całość OK.

No i jabłko na koniec dnia:

3 thoughts on “Fotomenu – zielono mi”

    1. Trochę się go obawiałam – przygotowałam pierwszy raz, ale niepotrzebnie. Orzeźwiający, trochę „sorbetowy” w konsystencji (nie taki gładko-puszysty jak koktajle z mlekiem i bananem).

Skomentuj

