Przeczytajcie, proszę:


To ważne.
Może ktoś z Was albo Waszych znajomych okaże się właśnie tą osobą, której szuka Magda:

Pomóżcie osobie, która na pewno pomogłaby Wam!!
(i tylko małe doprecyzowanie – NIE chodzi o oddanie krwi, tylko o zbadanie jej zgodności z potrzebującym, pod kątem późniejszego dawstwa szpiku)

Izabela Weisman Szalbierz:
Moja rodzina jest bardzo duża, taka w typie greckim. Kochamy się ale pokłócić się też potrafimy. Jesteśmy od siebie daleko ale czujemy więź. Bo jesteśmy rodziną. Tak się stało, że

bardzo istotne ogniwo naszej rodziny zostało podstępnie zaatakowana przez białaczkę. Moja kuzynka, mama dwójki dzieci mierzy się w tej chwili z tą ohydną chorobą. Na szczęście nie jest z tym sama. Ma nas. My mamy Was. Naszych przyjaciół. Dlatego proszę, bo przecież przyjaciela zawsze można poprosić, o oddanie krwi dla mojej kuzynki Magdy. Numer na który można oddać krew w najbliższej Wam Stacji Krwiodawstwa to: 23 52 15. Jeśli możecie, czujecie się na siłach, My cała niemal stuosobowa rodzina prosimy o pomoc. Udostępnijcie, oddajcie krew. Cokolwiek. Wierzę, że dzięki temu znajdzie się bliźniak Madzi i Magda wyzdrowieje.
Magda robi co może. Sama jednak nie da sobie rady.
Jeśli ktoś ma jakieś pytania, chętnie odpowiem. Jeśli nie będę wiedziała dopytam. Moja wdzięczność za pomoc nie będzie miała granic.
5 thoughts on “Przeczytajcie, proszę:”

  1. Ja nie mogę oddawać krwi ze względów zdrowotnych… Ale wiesz, zadzwonię dziś do kilku osób. Może akurat. Wiem, co to za uczucie, bo moja ciocia choruje na białaczkę….

Skomentuj

