Nordic walking


Jest dla Ciebie, jeśli:

– masz nadwagę i dawno nie uprawiałaś żadnego sportu; coraz częściej odczuwasz dolegliwości kręgosłupa i stawów. Kijki pomogą Ci odciążyć kolana, biodra i kręgosłup. Dzięki temu możesz więc intensywniej trenować bez szkody dla stawów. Część ciężaru ciała przenosisz na mięśnie rąk, co pozwoli wzmocnić je i ładnie ukształtować.

-chcesz utrzymać dobrą sylwetkę i kondycję. Nordic walking pozwoli Ci cieszyć się formą bez wielkich wyrzeczeń i forsownych ćwiczeń.

-prowadzisz siedzący tryb życia i nie narzekasz na nadmiar ruchu. Gdy tylko zdecydujesz się na rozpoczęcie regularnych treningów bardzo szybko zauważysz pozytywne zmiany w swoim życiu. Zauważysz, że łatwiej radzisz sobie ze stresem, wzrośnie Twoja odporność, podniesie się poziom energii.

-nie lubisz trenować w pomieszczeniach.

Nawet jeśli nie masz specjalnych kijków, nie traktuj tego jako wygodnej wymówki. Wykorzystaj piękną pogodę i wyjdź na spacer. Z czasem wejdzie Ci to w nawyk i wtedy nie zwrócisz uwagi na jesienną szarówkę oraz nie dotknie Cię jesienne obniżenie nastroju.

Advertisements

2 thoughts on “Nordic walking”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s