Aby zacząć biegać i utrzymać motywację


1. zaplanuj swój trening: wpisz go do terminarza, jednak nie myśl o nim, jak o przykrym obowiązku;

2. zacznij prowadzić dzienniczek treningowy: staniesz się bardziej zdyscyplinowana;

3. stawiaj sobie realne, krótkoterminowe cele i CIESZ SIĘ z każdego sukcesu;

4. zmieniaj ćwiczenia i rodzaje aktywności: monotonia działa zniechęcająco;

5. eksperymentuj: poszukaj takiej aktywności, która sprawi Ci największą przyjemność;

6. znajdź grupę wsparcia: kogoś, z kim będziesz mogła umówić się na trening, poprosić o radę, pochwalić się efektami.

7. zapisz wszystkie pozytywne efekty, które osiągniesz dzięki ćwiczeniom. Jest ich znacznie, znacznie więcej niż idealna waga, do której dążysz.

Advertisements

3 thoughts on “Aby zacząć biegać i utrzymać motywację”

  1. Komunikat:
    Zmieniłam adres bloga, dlatego jeśli obserwowałas Relishingmeals.blogspot.com obserwujesz, jest już nieaktualny. Problemy techniczne były tego powodem. 😦 Zapraszam na nowy: relishmeals.blogspot.com . Będę wdzięczna za aktualizowanie obserwacji/zmianę linku po bocznej stornie bloga.

    Pozdrawiam,
    whiness

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s