…nieplanowany maraton = nowa życiówka…


Tak, maratonu Solidarności Gdynia-Sopot-Gdańsk  nie planowałam, chciałam go pobiec  ale był 10 dni przed „moim” Maratonem Bałtyckim, uznałam że to zbyt mały odstęp czasu miedzy startami, więc wyrzuciłam go z  kalendarza. Zmieniłam zdanie w lipcu, zapisałam się, zupełnie spontanicznie a dokładnie po namowach znajomego 🙂 Pomyślałam, że będzie to eksperyment, skoro 10 dni po maratonie gdańskim jest bałtycki.

z ekipą biegamyrazem.pl przed startem w Gdyni
Dobry wynik był niestety pod znakiem zapytania, ponieważ przedostatnią noc przed maratonem miałam w zasadzie nie przespaną, w ostatnią spałam 6 godzin. Na starcie nie czułam się wypoczęta, co dodatkowo mnie stresowało. Maraton na całej trasie pobiegłam z Pawłem, który skutecznie mnie mobilizował zwłaszcza na punktach żywieniowych; tam lubię sobie przejść do marszu i trudno mi znów ruszyć, a czas leci 🙂
Pogoda była, myślę, wymarzona, do 20 stopni, bez słońca, na  20-25 km mżawka 🙂 do około 15-18 km biegliśmy z Pawłem za grupą na 3.30, potem już straciliśmy ich z oczu. W zasadzie powtórzył się scenariusz z Poznania; dobiegła mnie grupa na 3.45, tyle że tym razem na 42 km. Chcąc złamać 3.45 musiałam trzymać ich tempo do końca, także dałam z siebie wszystko i tradycyjnie sprintem wbiegłam na metę z czasem 3:44:40 🙂

autor:  http://www.AkademiaBiegania.pl
Życiówkę oblewałam na gdańskiej starówce, do późna i w bardzo miłym towarzystwie 🙂
Co do maratonu Bałtyckiego, to zakładam że nie będzie źle, czuję że dzięki  intensywnym treningom przed maratonem, regeneracja była dosyć szybka, zakwasy ustąpiły, trzeciego dnia zrobiłam sobie trening regeneracyjny bulwarem nadmorskim w Gdyni; w bardzo miłym towarzystwie 🙂
Cóż, teraz ciekawa jestem Maratonu Bałtyckiego 🙂

2 thoughts on “…nieplanowany maraton = nowa życiówka…”

Skomentuj

