Londyn, maraton kobiet


Image

Bardzo żałuję, że nie  mogę kibicować dzisiaj Pauli Radcliffe
W oficjalnym oświadczeniu, gdy już było wiadomo, że przedłużająca się kontuzja uniemożliwi jej start, Paula mówiła: Od dnia, kiedy Igrzyska zostały przyznane Londynowi,  maraton olimpijski stał się najważniejszym celem moich przygotowań. Czy mogłam mieć lepszy cel, niż piąty występ na Igrzyskach, i to do tego w mojej ojczyźnie? Chciałam zmazać moje porażki z Aten i Pekinu. Dzięki temu udało mi się przetrwać wiele ciężkich chwil, dzięki temu walczyłam, pozostawałam zmotywowana i skupiona. I właśnie dlatego teraz tak bardzo boli, kiedy muszę przyznać przed samą sobą, że nie uda mi się tego dokonać.

Domyslam sie ile wysiłku kosztuje podjęcie takiej decyzji i ile siły trzeba później w sobie znaleźć żeby żyć z niezrealizowanym  marzeniem.

Skomentuj

