…pływanie…


Start z wody (1,9m do przepłynięcia maks. w czasie 70 min, temp wody 21 st C) ,

Image

dobrze ze temperatura wody była powyżej 16 st C bo nie mogłabym wystartować; nie zaopatrzyłam się w piankę, która poniżej 16 st C jest obowiązkowa, gdyby temp wody była powyżej 23 st C wszyscy wyglądaliby tak jak ja 😉 (powyżej 23 st C pianka zabroniona); płynęłam sobie równym tempem z równym oddechem moją krytą żabą, z nawigacją tj. wypatrywaniem kolejnych boi nie było problemu choć według mnie powinny być wyższe i najlepiej żółte; jak płynie przed tobą niemały tłum i tak kotłuje w tej wodzie to jednak może być problem z wypatrzeniem boi, czasem Cię ktoś kopnie albo po głowie dostaniesz ale przy moim tempie z uwagi na styl jaki wybrałam później się już przerzedziło;   byłam pewna że ten etap jest „mój”,  płynęłam i myślałam sobie, ze cóż tu może się przydarzyć, chociaż odrobina pokory nie zaszkodzi; nie chwal dnia przed zachodem słońca 😉 styl klasyczny dał mi pewność że bez żadnych przeszkód dopłynę w czasie regulaminowym ale w przyszłym roku planuje kraulem – trzeba go tylko dopracować : )  i w piankę się muszę zaopatrzyć  żeby mi Marcin Dorociński nie mówił (niedoinformowany) że chyba niezgodnie z przepisami ubrana jestem; i tym samym skrzydła na starcie podcinał :/  cdn

5 thoughts on “…pływanie…”

  1. Coś chyba nie jestem na bieżąco, bo Sylwia brała udział w triatlonie, a ja nic nie wiem:)
    Czeka mnie widzę wieczór z Twój Bieg Twoje Zwycięstwo. Właśnie poszukiwałem kogoś kto nie jest zawodowcem i wyjadaczem w triatlonie i mi opowie o tym. Cieszę się, że szybko znalazłem. Czytam poprzednie i czekam na ciąg dalszy ; )

Skomentuj

