Przygotowania do Euro


Wczoraj okazało się że przez mój duży pokój jednak przechodzi jakaś strefa kibica…spoko… najpierw proste śniadanie,

obiad zjedliśmy przy okazji zakupów (tylko masło, oraz, jak się już na miejscu okazało, trąbki i pięć dodatków sportowych, i jeszcze flagi do samochodu i…tu moja cierpliwość się skończyła) Wieczorem albo aktywne kibicowanie albo ewakuacja na hałdę (bo w Parku jeszcze większa i znacznie głośniejsza Strefa Kibica) A, i obowiązkowe przekąski:

Dzisiaj kontynuacja z pewnymi modyfikacjami. Rano stadion (wiadomo, sobota więc BiegamBoLubię) i późne śniadanie: w dalszym ciągu patriotycznie ale już wchodzą  pewne akcenty pomarańczowe (bo dzisiaj nasi to Oranje)

później czas na planowanie najbliższego tygodnia

a teraz   na z góry upatrzonej pozycji w strefie wolnej od Euro zajmę się obmyślaniem kolejnych pozycji do menu oraz lekturą „Anatomii w bieganiu”. Do tego mam  portugalskie wino:)

Jutro Guinness! oraz minikurs  włoskiego i hiszpańskiego:) wyjątkowo w jednym!

4 thoughts on “Przygotowania do Euro”

  1. Wszystkim się ta atmosfera udziela 😉 Ja póki co nie narzekam na ten piłkoszał, nawet mi to nie przeszkadza 🙂 Zobaczymy jak długo wytrzymam 😛

    1. Ja też nie narzekam (przynajmniej na razie;) na każdy mecz Naszych naszykuję truskawki w czekoladzie i mam nadzieję że nie skończą na trzech meczach;)

  2. ja tam trochę narzekam… 😛 to znaczy dopóki jestem w stanie w jakiś sposób dostać się na drugi koniec miasta, jest w porządku… kibice zagraniczni są bardzo mili… ale Polscy… dziś o 5 rano takie ekscesy w tramwaju odchodziły… nic fajnego. No ale. Jest piłkoszał, jest zabawa 😉 A stadion w Gdańsku bardzo ładny i z torem wrotkarskim, co mnie satysfakcjonuje 😉

Skomentuj

