Witajcie


To ja – Agnieszka z Zacisza:) zdekonspirowana jakiś czas temu przez Olę:) Oficjalnie publikuję swój pierwszy wpis na blogu.

I od razu zaczynam się tłumaczyć.

W „Poruszającym programie” na antenie Programu III Polskiego Radia wyjaśniłam Ewelinie i wszystkim cierpliwym słuchaczom cel i sens „Twojego Zwycięstwa” – chcę tu kontynuować coś, czym zajmuję się zawodowo: zachęcać do aktywności (bardzo szeroko rozumianej) nieprzekonane jeszcze dziewczyny.Udowadniać, że warto przełamać początkową niechęć, wyjść poza strefę komfortu, rozejrzeć się, poszukać własnej pasji i podobnych sobie pasjonatów.

Sama nie mam zbyt wielkiej siły perswazji więc żeby ją wzmocnić postanowiłam zaangażować do tego projektu moje wspaniałe koleżanki.  Jak nam to wychodzi? …  Spotkamy się wkrótce na jakimś biegu, prawda?

Skomentuj

